wtorek, 10 czerwca 2014

Adam Małysz


Cześć.
Dziś autograf od wspaniałego skoczka Adama Małysza.Odniósł on wiele sukcesów w tym sporcie.
Teraz jest on kierowcą rajdowym. Bardzo się cieszę z tego autografu , ponieważ uwielbiam skoki , a pierwszy występ Adama Małysza widziałem , gdy miałem 3 latka.Do Pana Adama wysłałem list , kopertę zwrotną ze znaczkiem.Otrzymałem dwie takie karty , drugą już wymieniłem.Będę jeszcze raz pisał do Pana Adam , ponieważ bardzo chciałbym kartę Fischera.Czekałem 98 dni , a koperta z autografami były bardzo zniszczone - pewnie Poczta Polska zniszczyła.
Pisałem na ten adres:
Sz.P.
Adam Małysz
ul. 1 maja 48a
43-460 Wisła


4 komentarze:

  1. Gratuluję ! ja nadal czekam na na autograf od niego..
    Jeśli możesz dodaj mojego bloga do obserwowanych
    wwwautografypatrycji.blogspot.com
    Ja już twojego dodałam :)

    OdpowiedzUsuń