wtorek, 13 maja 2014

Przywitanie

Hej . Pora się przywitać . Mam na imię Kacper . Autografy zacząłem zbierać tak na poważnie w grudniu 2013 roku . Obecnie mam ok.150 autografów. Listy wysyłam tylko do osób które lubię . Prawie zawsze chodzę na występy gwiazd w moim mieście . Bardzo lubię piłkę nożną . Moje ulubione zespoły to Borussia Dortmund i FC Barcelona . Moim ulubionymi piłkarzami są Neymar Jr , Robert Lewandowski i Marco Reus. Z sportów uwielbiam też skoki narciarskie . Najbardziej lubię Kamila Stocha i Simona Ammanna.
Adresy będę zawsze podawał chyba , że będzie to adres prywatny . Jest otwarty na propozycję wymian , za niedługo zobaczycie moje autografy na wymianę . Poszukuję autografów Borussii Dortmund i FC Barcelony.
Oferty proszę składać na mojego maila grafykacpra@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz