wtorek, 13 maja 2014

WKS Śląsk Wrocław







Cześć. Ostatnia już notka dzisiaj . Są to autografy od Śląska Wrocław. List od Śląska dostałem w listopadzie ok. 22. Byłem wtedy chory , a tu nagle listonosz puka . Bardzo się ucieszyłem z tych autografów , chociaż prosiłem o inne . Zgadza się tylko Sebastian Mila . I tak się cieszę , ponieważ lubię ten klub. Za niedługo wyślę jeszcze jeden list to Śląska . Wysłałem list z prośbą , kopertą zwrotną ze znaczkiem.W odpowiedzi dostałem te 4 autografy i list . Zdziwiło mnie to , że autografy były w innej kopercie niż wysłałem. Czekałem 2 miesiące.
Oto adres:
WKS Śląsk Wrocław
ul.Oporowska 62
53-434 Wrocław








2 komentarze:

  1. Gratuluję)
    zapraszam do mnie, dodałam Cię do polecanych :)
    http://autografykasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń